lundi 1 octobre 2012

Ouvrage en cours - Work in progress

Aujourd'hui, j'ai fait des progrès avec le quilt "Irish Chain Leaders and Enders". Voilà - ici c'est ce que j'ai accompli jusqu'à présent - cinq rangées!
I've been making some progress with the Leaders and Enders "Scrappy Irish Chain" quilt. Here's what I've managed so far - five rows!


Je ne peux pas vraiment me décider quelle taille le quilt va être. J'ai suivi les instructions de Bonnie Hunter mais s'est rendu compte que son quilt mesurée 2m 41 cm x 2m 62cm. C'est certainement un GRAND quilt! Mon quilt sera plus petit! Peut-être encore deux rangées ...
I'm not quite sure how big this quilt will be! I was following Bonnie Hunter's instructions but then realised her quilt measured 95" x 103" when finished! That is certainly a BIG quilt! Mine will be smaller. Perhaps another two rows ...






1 commentaire:

Linda a dit… #

I love your Scrappy Irish Chain. I have always wanted to make one. Some day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...